1e reisdagje - Reisverslag uit Bratislava, Slowaakse Republiek van Dennis Knol - WaarBenJij.nu 1e reisdagje - Reisverslag uit Bratislava, Slowaakse Republiek van Dennis Knol - WaarBenJij.nu

1e reisdagje

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

06 Augustus 2016 | Slowaakse Republiek, Bratislava

Onze 1e reisdag is erg spoedig verlopen!
We vertrokken om 04:15 vanuit Appingedam en na flinke reis met een paar korte files kwamen we rond 17:00 aan bij ons pension in Bratislava. Vanaf daar hebben we de dichtsbijzijnde pizzeria opgezocht en ons goed vol gegeten want de grote pizza's waren ook echt gigantisch haha.

Zoals aan de foto's een beetje te zien is ziet het pension er aan de buitenkant aardig goed uit. Je hebt op het terras echt wel het idee dat je je in een luxe omgeving bevind. Zodra je van het terrein af gaat zie je duidelijk dat je in een buitenwijk van Bratislava bent.

Het ontbijt is straks om 7 uur en daarna vertrekken we zo snel mogelijk naar Roemenië want het 2e stuk is ook nog een flink stuk rijden! Op naar dag 2 van de roadtrip!

• 06 Augustus 2016 - 20:55

Geja Veldman:

Hoi jongens en meiden,
    Wat leuk Dennis o'n verslag. We blijven je volgen. We zijn nu ook met vakantie in de Achterhoek. Mus genoeg tijd om jullie te volgen.
    Groeten daar aan iedereen!!
    Henk en Gej

• 07 Augustus 2016 - 14:59

Jinke Herder:

Hoorde dat het tweede stuk nog behoorlijk lang heeft geduurd, maar dat jullie uiteindelijk veilig
    zijn aangekomen. Wens jullie een hele goede tijd toe.
    Jinke